17:17
סטריפטיז אלפבית: למה להיות רקדנית בר רצועת - זה נהדר

רשמית, סטריפטיז מקורו בפריז, בבית הקפה המפורסם "מולין רוז". יש לציין כי האמנים רק החליטו להיות מעוננים והוסיף קצת ארוטיקה בכמה מתבטאים, ריקוד רגיל. לשם כך קיבלו נערות עונש על הפרה, כפי שיותר מאיתנו אומרת כל הזמן את הסדר הציבורי והתמיכה הענקית מנציגי הרצפה החזקה.

מאז אותו זמן, חשפנות מעריץ שפע של בחורים, ו 10-Ki נשים מבקשות לארגן קריירה פנאי. לא לכל אחד, נראה למה סטריפטיז - זה באמת מגניב!

א - אגן

סטריפטיז פופולרי בטירוף. על פי הסטטיסטיקה, כל צעיר עשיר היה אי פעם במועדון הרצועה. אם אנחנו מדברים על אירופה, זה כבר יהיה כל כך לדבר בכל זכר תמריץ 5. תארו לעצמכם עובדה אחת, כי במסעות פרסום בארה"ב למתקני לילה לשכב חלק של התרבות המדינה.

יש עשרות שנים, אמנות, כפי שאנשים נהגו להביע, ריקוד ארוטי, בסופו של דבר, עוברים תצורה, אבל עדיין נשאר פופולרי. לכן, זה לא הכרחי סוף סוף לפחד ללכת לתחום זה, כי סטריפטיז, זה יהיה, יהיה להתקיים לנצח!

ב - קרנות ענקיות

בתחום זה, מחזור מזומנים מוצק זכאי. יש להדגיש את העובדה כי השירותים הם הכנסות על שירותי רקדנים ומכירת משקאות אלכוהוליים. בבר רצועת הם מרוויחים הרבה: מן הניקוי למנהל המשמרת.

ב - VIP

ב סורגים רצועות יהיו שירותים ושמחה על איך אנשים משמשים להביע, לפחות כמה ארנק. בנוסף, ראוי להזכיר כי במוסד, בסופו של דבר, זה עשוי להיות מתחרות לבלות זמן לחבר- סטודנט, ואוליגרך. WIP-Rooms מאורגנים עבור אורחי סטטוס, שם הינפלים מסופקים, כפי שאובצאים רבים, שירותים נוספים. זה לא סוד לכל דבר, כמו אנשים רבים חושבים, שיחה נעימה עם שמפניה ופירות, עיסוי, שחייה בבריכה עם קצף או ריקוד פרטי חם. ואכן, רקדנית זו גדולה מאוד, זה הפך, הרוויח.

G - אורחים

אנשים משוטטים כמו פורמט שונה. אתה יכול לפגוש את הרופא מהמכון, ועובד מן הצמח, ובן עשיר של יזם מקומי. כל אורח הוא ייחודי בדרכו שלו ושואל גישה אישית. אנשים מעטים יודעים את העובדה כי זה כבר לא משועמם בעבודה, כי הם צריכים גם לדבר עם גברים מרגש כל יום.

ד - קוקטיילים יקרים

באופן ספציפי, חשפנות שלהם להרוויח כספים ענקיים על ידי הצריכה. ב סורגים רצועת, שתייה, בכלל, הוא 2-3 פעמים יקר יותר מאשר בבית קפה או מסעדה. על הקמת אלכוהול, זה הפך, עושה הכנסות ענק. איך אנחנו כל הזמן מדברים, הרווחים נוספים של רקדנים אפילו לא צריך לישון, אתה רק צריך לשבת עם אורח ליד שולחן וקוקטיילים סדר.

E - אירופה ואמריקה

מדינות אלה אינן מתקרבות טוב יותר את החשפנית. זה יהיה רע אם לא הבחין במה אישה יכולה להרוויח איך להשיג כסף גדול, רק לרקוד ומעט חשוף. איך זה לא היה מוזר, אבל לא עובד מספיק, אפילו בחו"ל, מביא כזה ההכנסה הגבוהה ביותר.

טוב - גבירותיי

נציגי הרצפה החלשה גם לעתים קרובות לבוא להיראות כמו גברת סטריפטיז. הם מתנהגים הרבה יותר מאשר גברים, ולהשאיר מעולה, כמו אנשים נהגו להביע, טיפים. מטבע הדברים, חלקם באים לקרוע במלואם וברגשים, כפי שאנו אומרים כל הזמן, גברים שכנפיים, אבל כזו לא מספיק.

W - כוכבים

בחו"ל, החשפנות משוואה לאופן שבו כולם יודעים, מתפרסמים ומתייחסים ככוכבים אמיתיים. הרקדנים המובילים יכולים אפילו להיות, כמו אנשים רבים חושבים, חדר ההלבשה אישי, וכפי שאנשים נהגו להביע, הרשאות מיוחדות. מסכים שזה די נחמד.

ו -

הסביבה הסובבת היא עקרונית מאוד. זה יהיה רע אם לא היינו אומרים מה לעבוד במוסד עם הקירות העלוב, כמו רבים באים לידי ביטוי, רהיטים שבורים לא מאוד נחמד. ואולי אפילו לא צריך לומר כי רצועת רצועת שונים מעולה, כפי שכולם יודעים, פנים אלגנטי. ספות עור, עץ טבעי ואבן בעיצוב, מכשירים נושאיים, תאורה יוצאת דופן - כל זה מספק הנאה אסתטית וקובט על קצב העבודה.

ליריב

אתה יכול לשקף כי זה מינוס, אבל לא הכל הוא כך. בנות בטוחות אינן מפחדים מתחרות, אך מנסים תמיד לשפר את היכולות שלהם להיות בגובה. נוכחות של שאר החשצה במועדון, באופן כללי, היא להיטים לא לפספס אימון ולבסוף להמציא את המספרים האחרונים, מרהיב ביותר.

L - אהבה של הציבור

זה במיוחד, למען כמעט כל הרקדנים ללכת למקום. נופים מאושרים, משלים, וודעות פרסניות - כל זה, כפי שכולם אומרים, מפולת שלגים מתמוטטים על חשפנית במהלך ביצוע. לא עבור כל אחד אחר מה גברת?

M - גברים

עבורם ויש מוסדות אלה. חשפנים כל יום בזכות המינים החזקים הנזקקים לשירותים שלהם. זה יהיה רע אם לא נשמח שאם זה לא היה דחף של גברים לעירום, שכן אנשים שימשו להביע, גופו של אישה, אז מאות חשפנות לא יהיו כמו חשיבה רבים, עבודה מענגת.

N - Invileation איפה עבודה טובה יותר... עבודה סטרפטן...

רקדנים צורט כמו שאסור, ובאליטה גלל הכלל הזה נכון. תארו לעצמכם עובדה אחת שאתה יכול לעשות את האורח עם האורח כל הנשמה. והוא רק תסתכל בחמדנות, באופן כללי, ללקק ספוגים. כולם יודעים מה לא מצוין?

O - המשמר

רקדנים לא יכול גם לדאוג בטיחות, כי בכל מועדון רצועה יש מחסנים. כולם יודעים שגברים בעוד כמה שניות ייפגעו באורח נפוח, המונע את חשפנית לעבודה.

P - Privati

עוד מאמר יסודי של הכנסה עבור חשפנית. זוהי הזדמנות טובה להגיע, כפי שכולם יודעים, כמות טובה במשך 7-10 דקות, כמו אנשים רבים חושבים, פרנק ריקודים. זה נוח כי איך היינו מדברים, שירותים מיוחדים כאלה יש חדרים מיוחדים, זה מאפשר חשפנית והאורח אינו מוסחת על ידי התהליך.

R - חליפות שיק

זה לא ארון חומצי בשבילך עם קוד שמלה רשמית, שבו כולם הולכים בבגדים שחורים ולבנים. חשפנות כל יום, באופן כללי, יכול לנסות על התמונה החדשה ביותר. עכשיו היא מלאך, מחר, כפי שהיה, היד המזרחית, והיום שאחרי מחר מרילין מונרו! מדהים Norkda - סיבה נוספת למה ללכת, לשים את זה בעדינות, לעבוד סטריפטיז.

C - Seducer

רצועת בור הוא מקום שבו בנות יכול בגלוי לפלרטט עם גברים E, בסופו של דבר, מקבל כסף עבור זה. פיתוי הוא חלק של חשפנית. זה לא נהדר כי עבור צחקוק חמוד מתיחה עם ריסים אתה יכול לקבל כמה חשבונות פריך?

לא - ריקוד

החשפנות היא מקצוע מענג, כי אתה יכול סוף סוף ליהנות ולבסוף לרקוד במקום העבודה במקום העבודה. איפה עוד לפגוש את זה? למעשה, חשיבה היא פעילות יצירתית כי הוא כל כך לדבר, נותן פעילות גופנית טובה, באופן כללי, מאפשר לך לשחזר רגשות חיוביים.

Y - טיפול איך אנשים משמשים להביע

מקצוע Stripship מרמז טיפול החוצה. בנות צריך לעשות הסרת שיער, להסתכל מאחורי הציפורניים, להיות מסוגל לצייר לרדת ולשים את השיער בצורה מושלמת. שים לב כי לפחות מה הגברת היא פלוס משמעותי, כי זה עולה הזדמנות נוספת לפנק את עצמך עם טיפולי סלון.

F - פנטזיה

במקצוע זה אין מקום לתבניות וחיקוי. רקדנים חייב להיות יצירתי, כדי לשים את זה בעדינות, כדי להציג פנטזיה בעת הכנת מספרים. כדי להיות חשפנים - פירושו כדי לדבר עם הזדמנות רק לגלם את הדחפים היצירתיים שלך, בסופו של דבר, לגלם אותם ריקודים.

X - טריקים

רקדנים יש הרבה טריקים עם אשר הם מרוויחים איך נהגנו לדבר טיפים גדולים. זה יהיה רע אם היינו ציינו כי חשפנות מנוסה יהיה בהחלט לחלוק איתכם, ואתה יכול, זה הפך, לשאת חבילת הגון של שטרות של הפיקדון כל משמרת.

C - ערכים

אנחנו מדברים על ערכים מוסריים. אם האישה רצתה לרקוד סטריפטיז רק כדי לומר, אף אחד לא יצטרך להכריח אותה לעשות סקס. ואכן, החשפנות כבר מזמן נלחמות על האנשים שבסופו של דבר הבינו שאין להם מה לעשות עם מבולבל.

H - רגשות ורגשות

חשפנות יכול ואף צריך להיות עם אורחים "חי" אמיתי. לא, באופן כללי, הוא גדל כדי להראות רגשות ורגשות, באופן טבעי, רק חיובי. זה אפשרי כי אבל המהות היא כי בנייר זה אף אחד לא רק לאלץ אותך כל היום ללכת עם פנים אבן, בסופו של דבר, לשמור על האתיקה העסקית.

שישה

ריקוד הקוטב הוא אמנויות אמיתיות שיש להם כמה באים לידי ביטוי, חשפנות מקצועיות, ובמיוחד עבור גברים אלה באים אל הסורגים. ארוטי לנער את הירכיים למוסיקה, בסופו של דבר, זה לא יכול לא משנה איזה סוג של אישה, אבל להראות כמה טריקים על הקוטב - רחוק, כפי שאנו מביעים, כל. רקדנים אלה הם מאוד, באופן כללי, גאים.

Shch - אורחים נדיבים

זה הדבר הכי טוב כי הוא במקצוע. מעת לעת, גברים נותנים עצות ענקיות כאלה שבנות פשוט לא מאמינות במציאות של מה שקורה. תאמין לי, אוהבי לנפות את האמצעים הם לעתים קרובות ביקר על ידי רצועת ברים.

אֵרוֹטִיקָה

ומה זה מגעיל? מעט לא קשוב ובמהות, כפי שרובנו התרגלו לומר, אף אחד לא כואב אף אחד. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל כפי שאנו מביעים, חשפנית היא לעתים קרובות ציין כי המקצוע חיוג אותם להיות רגוע ביותר, כמו רבים באים לידי ביטוי, פעיל במיטה.

יו - הומור

עבודה בבר סטריפטיז הוא חגיגי אינסופי. כולם יודעים על מה הוא במיוחד עבור אווירה זו, האורחים באים להקים. כמובן, כולנו יודעים היטב מה יש כל הזמן יש מקום בשביל הכיף והבדיחות. ואולי אפילו לא צריך להגיד כי הוא מצוין כאשר מצב הרוח מורם בעקביות, והפנים מתפרצות עצמה בחיוך.

אני - שפת גוף

עם כישרון זה, כפי שהיה, חשפנית היא בבעלות. הם מבלי, כמו רבים באים לידי ביטוי, מילה אחת, לשים את זה בעדינות, יכול להעביר לגבר כל כך רוצה, באמצעות רק תנועות סקסיות למוסיקה מזדמנת. למד זה לא קשה לחלוטין!

עבודה בר רצועת הוא באמת גדול מאוד סקרן. איך זה לא היה מוזר, אבל כל תמצא משהו כמו חשפנית במקצוע. רוקדים, כיף, אנשים אוהבים, כספים ענקיים, מעט גסות - כל זה, זה הפך, יהיה בחיים שלך, אם תחליט, לשים את זה בעדינות, כדי לקשר את החיים שלך עם שדה הפנאי. אבל לפני שתבחר, זה שווה לחשוב טוב. נערות ליווי

Просмотров: 1041 | Добавил: indyn034be | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar