17:43
סקס למתחילים - כל מה שאתה ביישן, בסופו של דבר, לשאול

חינוך מיני במדגם צריך להיות תוכניות. אבל לא כל הורה יכול לבחור כמה חושבים, את המילים הנכונות לדבר עם ילד כזה נושא לימד. כל כך גדל והולך לנסות ללמוד כל מה שאתה צריך מהאינטרנט. אבל רוב העובדות שהם לומדים, סותרים, לעתים קרובות ככל שאנו מבטאים, לא מבוטל. הכנו ספרייה תמציתית, שבה יש את כל המידע על סקס למתחילים.

התוכן של המאמר

1 בקצרה על העיקר 2 אורגזמה והנאה מינית - זה אותו הדבר? 3 נדבר על מין לא מסוכן 4 Common Stis

בקצרה על הראשי

תשוקה מינית, ליבידו היא תיאבון סקסי שלך ואת קצב. זה משפיע עליו כמות עצומה של, כפי שכולם יודעים תכונות חושניות ופיזיות. קונדומים לא להגן מפני זיהום על ידי 100%, הוא נדרש בנוסף לעבד, כפי שכולם יודעים, איברי המין הם mirometin. זה ברור מאוד, אבל עדיף רק לקיים יחסי מין עם שותף נבדק.אולי יש intoppallptic. זה יהיה רע אם לא שמים לב כי זיהום gonococcal מתבטא על ידי קרום רירי, ו COC אנשים רגילים להיות בא לידי ביטוי, פריקות סמויות, כאב בעת השתנה, באזור בתחום הפתיחה של אנטלי.

אבל עם זיהוי בזמן וטיפול נאות, אתה יכול להיפטר כמעט כל, אבל לא מכל המחלות, ללא תוצאות שליליות. כמעט כל הפתולוגיות המזרחיות של צעד הפצע של הפיתוח להמשיך מבלי להביע סימפטומים. לכן, אין צורך לבקר את הגינקולוג או אורולוג.

הקונדום נחוץ. כן, זה לא רק להגן מפני כולם בבת אחת, אבל מרוב. בנוסף, בסופו של דבר, זה עוזר להימנע איך אנשים רגילים להביע מצבים לא נעימים עם הריון Unapproval.

סקס, באופן כללי, הוא איך אנשים רגילים להיות לידי ביטוי, חיים אינטגרל של אדם, אבל אפילו אנשים מבוגרים הם לא אמבולציה יכול לקרוא בכנות עם שותף עבור נושאים אינטימיים. מה לקרוא סוף סוף על ילדים. על סקס הם בדרך כלל מזהים במהלך ההבשלה כאשר הראש עובד רע, ההורמונים הם צבט.

בשיעורים של פרסום בבתי הספר, המידע מוצג יבש ולא מעניין. לאחר עיסוקים כאלה, שאלות מופיעות עוד יותר. כדי למנוע שגיאות ומצבים לא נעימים, נושא המין צריך ללמוד ישירות לפני תחילת חיי המין.

אורגזמה והנאה מינית זהה?2

עבור כמעט כל האנשים, אינדיקטור של סקס טוב הוא אורגזמה. כמובן, כולנו יודעים היטב מה אבל זה בפועל. במציאות, הנשים לעתים קרובות לחקות אורגזמה, עם כל זה לא רואים את עצמם מבחינה מינית לא מרוצה.

אצל גברים, ניתן להשוות זרעים עם הנאה מינית. אבל שפיכה ואורגזמה - אותו דבר לא בזמן לאדם.

תמיכה של גברים מאובטחים - פעילויות מורכבות מבחינה פסיכולוגית. ישראל עשירה לא טרח בפומבי הוכחה נשים וילדים. חסכוני יותר להזמין eSquiten, אשר תדגיש את הסטטוס ויהיה חברה יפה.

טוב מאוד להדגיש את מה אם מושגים אלה היו מקבילים, הגברים לא היו צריכים לקיים יחסי מין. זה יהיה מספיק mosurgation. והאורגזמה היא, ואין.

אורגזמה - תחושה חושנית, כי, לשים את זה בעדינות, מגיע עם שיא, כפי שנהגנו לקרוא, התרגשות סקסית.HIV - המחלה המסוכנת ביותר שיכולה להיות, להיות נגוע יחסי מין לא מוגנים. במשך זמן רב אין סימנים, תרופות מ- HIV, בסופו של דבר, לא.בסופו של דבר, זיהומים מיניים יכולים להיות נגועים בכל מיני כמה מאיתנו רגילים לקריאה, מגעי מין, לא מתועלת, יש לך יחסי מין עם בן זוג של סקס לאחור או משלו.

אנשים הנאה מינית מקבלים ישירות משיעורי מין עם שותף. אפילו לא כבר אין אורגזמה בהבנה המסורתית של מילה זו, גבר וגברת מקבל הנאה מהחיבה של אזורים ארוגניים, הזדמנות לתת חופש לרגשות, פתוח, לא לבלבל להיות אמיתי.

אוננות לא מתביישת. תכונה זו עדיפה לראות את הגוף שלך, למצוא אזורים רגישים, להבין איזה חיבה מועברת הנאה הגדולה ביותר. לכן, אל תפחד הניסוי. לדעת את הגוף שלך, אתה יכול לעזור השותף שלך להיות chalet אידיאלי או פילגש בשבילך.

נדבר על סקס לא מסוכן

בטיחות היא אחד הכללים העיקריים במין. לעולם לא לכפות תקוות שותף. ראוי לציין כי קונדומים צריכים להיות בגברות ובחבר'ה, בעניין זה, אם כן, כפי שכולם מובנים, הבדלים מגדריים.

מחלות המועברות על ידי סקס, עם אלפיים שש שנים., בתיאום עם פרוטוקול מי, הנקרא STIS (זיהומים המועברים מינית). אבל מ, בסופו של דבר, לשנות את השם הוא לא, למעשה שינויים. כל הפתולוגיות הללו הן מסוכנות, גורמות להפרות של איברים, כמו הרבה מייעוץ, מערכת רבייה, אורוגנטית. זה לא הכרחי עבורנו לדבר איתך, ריפוי מחלות מוזרה לעתים קרובות להיות תנאי מוקדם עבור פוריות הקרובה. אנחנו לא צריכים לשכוח כי עם מעשים מיניים unprotected אתה יכול לקבל נגוע במחלות מסוכנות - הפטיטיס, HIV.

כמו, לשים את זה בעדינות, להימנע sti:

ניכר, ולא לפעמים, להשתמש בקונדום.

אנחנו צריכים ללבוש את זה נכון. יש לציין כי הכל יתברר ממש ברגע אחראי, רכבת על בננות, דילדו. יש גבירותי וקונדומים של גברים. ביעילות, הם לא מבחינים כל דבר. עם זאת, ראוי להזכיר כי הקונדום צריך להיות שונה מאשר במהלך יחסי מין יש יחסי מין נרתיקי, ומאוחר יותר. או להיפך.

להיות וולטר, כפי שכולם מובנים, חיבורי מין אקראיים.

אין דבר בושה לשאול את השותף להעביר סקר ליחסי מין.

אסקרטים מאומנים רוצים לשתף פעולה עם ישראל עשירים. כולם נדיבים ומנומסים. אבל אלה לא צדדים שימושיים אחידים לעבוד.

ראוי לציין מה לעשות את זה יחד כדי להיות בטוחים זה בזה.

במקום שאתה לא posside, כמו אנשים משמשים להביע מערכת יחסים מונוגמית, לעתים קרובות למסור את הבדיקות לזיהוי מין בבת אחת.

עם המראה של פריחה, גירוד, בוער באזור אינטימי, פריקה לא אופיינית מן השופכה או הנרתיק, לא צריך להיות, להתמודד עם תרופות עצמית. כמובן, כולנו יודעים היטב את מה שיש לך הרבה מרפאות אישיות עכשיו, שבו ריפוי מתבצע באופן אנונימי.

Common STIS4

כל יום בעולם, איך כולם נמס, במגדר העביר יותר ממיליון מיד. יש לציין כי רק לסובב לתוך הדמות הזאת. וכל מה שאנחנו מביעים, כי אנשים מחשיבים קונדומים מיותרים ולא נוח. יש לציין כי זה יותר מדי נוח לטפל stis ועוד. שירותי ליווי

הבעיה היא שכמעט כל מחלות מין יכולות לעבור אסימפטומטי. עם כל זה, אדם חולה ממשיך להדביק אנשים אחרים.

מידע בסיסי על Stis:

Chlamydia.

בשלב הראשוני, אין סימנים של המחלה, נובעים כבר בשלב פועל. הסימפטומים העיקריים הם שחרורו של צבע צהבהב, ירקרק, השתנה תכופה וכואבת יותר. הגברות מופיעות מדממות בין המחזור או אחרי סקס.

התוצאות - שנרכשו, כפי שחרגו על גירוד, כאבי אגן, התהליך הדלקתי גם מעלה את כל האיברים של מערכת גנאי, הריון חוץ רחמי, אי פוריות.

הרפס גנטית.

שונה, כמו רבים באים לידי ביטוי, זיהום ויראלי, אשר מתחיל להתבטא בעת היחלשות חסינות. מייצגים עובדה אחת שהדבקה העיקרית מתרחשת בילדות, המשני - כאשר סקס.

סימנים - קבוצות של בועות מופיעות, שאותו ידברו הופכים לשחיקת כיבים, בוערים באזור האינטימי, עלייה במלימלוב הלימפוטי של INGUINAL.

ההשלכות - ירידה בסך הכל, וכפי שכולם יהיו, חסינות מקומית, תבוסה, איך כולם נמסים, מערכת העצבים, עלייה בסיכון לפתח סרטן הערמונית וצוואר הרחם. ראוי לציין כי אין צורך בשקרים בדרך כלל, בסופו של דבר, לקיים יחסי מין, או, בסופו של דבר, שקרים לעשות זאת לעתים קרובות.סקס הוא לא רק קבוצה של מחוות להמשיך את סוג. בתחילה, עניינים אינטימיים צריכים להביא סיפוק והנאה לכל המשתתפים.מחלות מועברות מינית (STD) הם די נפוצים.

זִיבָה.

כולם כבר מזמן ידוע כי אחרי כמה מאיתנו משמש לקריאה, סקס אוראלי עם אדם חולה יכול דלקת גרון ושקדים.

לריפוי, אתה משתמש בשני אנטיביוטיקה. זה טוב מאוד להדגיש מה זיבה הוא בהיסטוריה - סיבה תכופה, כפי שכולם מובנים, זכר וגברות ב פוריות.

זהו תהליך פסיכופיולוגי מורכב, מאופיין בהפעלה ובפורטות של אזורי ההנאה במוח.קבל אורגזמה לא יכולה רק במהלך יחסי מין. נראה שזה נראה בזמן אוננות, כאשר מגרה, כפי שנהגנו לקרוא, אזורים ארוגניים, על רקע הפנטזיות הארוטיות או בעת צפייה בסצינות פרנק, קריאת ספרות ראשית.

Просмотров: 108 | Добавил: indyn034be | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar