17:51
מוזיקת ריקודי בטן

לאחרונה מוזיקת ריקודי בטן מפחיתה את עוצמת המוזיקה ומתמקדת בשילוב אקלקטי של מנגינות מרגיעות וחושניות המושרות בדרך כלל בערבית.

בחברות ערביות ריקודי בטן היא חגיגה לנשים שבה היכולת לרקוד באלגנטיות ובחושניות היא דבר שהחברה מכירה בו ומוחאת כפיים. הרעיון של אישה להיות חפץ לצריכה גברית עדיין קיים בחלקים מסוימים של העולם הערבי. אבל מבחינה תרבותית, ניתן לראות בריקוד משהו מעצים שמציל נשים מידיהם של מנהגים נוקשים או חוקים חברתיים.

רקדניות בטן לרוב משתמשות בכך כבמה לבטא את עצמן לא רק פיזית אלא גם אינטלקטואלית מכיוון שהן צריכות לעבור לא מעט אימונים לפני הופעה על הבמה ולכן עליהן להכיר היטב אומנויות שונות כמו דרמה, מוזיקה ותיאטרון.

מופעי ריקודי בטן מורכבים בדרך כלל מתנועות חינניות ושובות לב על מנת לספר את סיפורה של עלמה שמשנה את בן זוגה לנוחותה רק כדי להישאר בתחושת קיפוח כשהיא מבינה שאין תחליף לאהבה אמיתית.

הדינמיקה של שפת ריקודי הבטן דומה לרוב לזו שעל שפת צוק או סביב רחבת ריקודים עגולה בהתאם למצב הרוח שמביאים רקדנים המבצעים אותה. לפעמים הוא משתמש בהיפ-הופ, ירידה בטמפו ומוזיקה קלאסית בתוך ההרכב שלו עם חלקי כלי הקשה. התמהיל הזה הוא שעוזר לבנות מתח ולכפות תנועות נוזליות בפנים, בידיים, בהונות ובמותניים של רקדנים; הידיים, הבטן והחזה מצטלבים זה את זה במהירות הבזק במהלך פניות או יחד עם דחיפות קדימה בזמנים שבהם ירכיים פוגשות מיתר קשת. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%91%d7%aa-%d7%99%d7%9d/

המוזיקה של רקדניות בטן באופן טבעי אינה פולשנית ומרגיעה. מוזיקת ריקודים שסגנונות נאמנה לתקנות הסודיות צריכה להיות טראנס, הכוללת קצבים איטיים עם קו מלודי רובאטו וללא כלי הקשה.

סוגים שונים של שירים מושמעים בחתונות שונות. בתרבויות רבות, מוזיקת ריקודים מיוחדת כמו סגנון זה נפוצה לחגיגות כלה וחתונה. שקול להשתמש באמנים אלה כהשראה לריקודי בטן שלך

__________ __________ ______________________________ https://romantik69.co.il/שירותי-ליווי/

Просмотров: 68 | Добавил: indyn034be | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar