17:26
למה נשים בולטות הרבה סיכה במהלך יחסי מין?

חומר סיכה מי בולט במהלך סקס אצל נשים הוא חלק חשוב של חיי מין. בהתאם לאטרקציה לשותף, להתרגשות ו פרמטרים נקבה הקצאה היא די בודדת. אבל למה, לפעמים, יש הרבה חומר סיכה אצל נשים בין אם זה?

התוכן של המאמר

1 מהו חומר סיכה וכאשר מספרם הוא הנורמה 2 שפיכה של נשים 3 מין וכמות של סיכה

מהו חומר סיכה וכאשר מספרם הוא הנורמה

חומר סיכה הוא תערובת שקופה, בעיקר לא ריח. זה מורכב מרכיבים שונים להגן על הקירות של הנרתיק מ נֵזֶק.

כמה נשים מתחילות להתלונן ולפחד סיכה הדגיש בשפע מדי יכול להיות כל חריגות.

לשם כך, הבנות צריכות להבין כי כמות חומר סיכה ישירות תלוי במשיכה אל השותף והמטרות. ככל שהכמות שלה, ככל שהתהליך נוח יותר של המערכת עצמו ממשיך. כמות שופעת של סיכה אצל נשים מאפשרת לשותף לקחת את היוזמה ולהקים את המהירות שלו במהלך חיכוך. עם מצב זה, הסיכוי להשיג אורגזמות חזקה ורגיעה עקב גדל רגישות גדל.

כמות חומר סיכה ישירות תלוי בכמה גורמים בעיקר זה פיזיולוגיה של נשים והתרגשות. מתחת לתת מספר סיבות עיקריות מה הם יענו על השאלה מדוע נשים נבדלות על ידי הרבה חומר סיכה:

תחילת אימוץ אמצעי מניעה או שלהם שינוי. ביסודו של דבר, בשל כישלון הורמונלי, כמות הסיכה מגביר. בהתאם למחזור הווסת. עלייה משמעותית בייצור סיכה נצפתה במהלך הביוץ. זֶה המספר הוא לא רק לתצהיר, אלא גם סיכון מוגבר לתפיסה. אחד הגורמים הנפוצים ביותר הוא טוב עִירוּר. אם הבחורה ברגע זה יכול לפחד בגלל שפע כזה, ואז הבחור בוודאי לחשוב על העובדה שהוא מאצ'ו אמיתי ובוודאי יודע איך התחל את האהוב עליך בלבד.

חָשׁוּב! אם ילדה הגיע חזק מעל עירור, אשר ממש מאפשר לך להחליק חבר הבחור מן הנרתיק, או שהיא לא מרגיש חיכוך, זה שווה להשתמש קונדומים. עבור תענוג גדול יותר, מומלץ לנסות שונים טפסים ומרקמים, למשל, מצולעים. שיטה זו תחזק את החיכוך ושיפור תחושה שתאפשר לחזק את אורגזמה של שני השותפים. דירות דיסקרטיות בתל אביב

שפיכתן של נשים

רופאים מודרניים אומרים שזה תופעה תכופה. רב לקחת שפיכה כמו מבחר עודף של סיכה, אשר בעקרון עלייה המספר הכולל של פריקה ומאפשר לבנות לפאניקה כי מספר גדול.

נקודות עיקריות כאלה הן "שוחררו" מתוך נסיעה מיוחדת בדים, אשר ממוקם ליד גבירות השופכה. הפונקציה של בלוטת זו דומה זכר, לעומת זאת, חומר סיכה שפורסם אינו מכיל spermatozoa.

גבירות צעירות ופעילות יכולות לשפוך מספר פעמים ברציפות לפעולה אחת.

שירותי ליווי בישראל משולמים. לעתים קרובות, הלקוחות הם צעירים צעירים אשר מבקשים להיראות רווחית בחגיגה, לוקח ידית עם אישה מרהיבה. הרווחים האלה די די, אז כדי לכסות לחלוטין את עצמם לכל הדרוש.

במהלך שפיכה, השותף מקבל אנדורפין פליטה נוספת המאפשרת להגדיל את ההנאה.

סקס וכמות סיכה 3

מבחר שיפוט שופע מתחיל את השדה של 10 שניות הראשונות לַחַץ. ביסודו של דבר, ההקצאה הפעילה ביותר היא גירוי של ביותר אזורי ארוגני. לכל נערה יש אדם, אבל הכי הרבה חלש הוא:

נשיקות בצוואר. חזה ליטוף "משחקים" עם פטמות. גירוי של הדגדגן.

כמו כן, כמות חומר סיכה תלויה בהעדפות הנערה - רוך ופלטת או פעולות גסות ומלוכלכות. זה לא סוד במשך זמן רב כי בנות רבות מגיעות אל רצפת המחזור כאשר השותפים שלהם לשלוט בהם בצורה של עונש המכהן על האפיפיור והחזה, נשך את השפה התחתונה ואת הפטמות, לשתק את הידיים שלהם לא מאפשר לגעת שלו אהוב ואדם ומתכוון להקניט.

בעת הדגשת סיכה מספקת בחורה האפשרות של כניסה ללא הפרעה של חבר זכר הנרתיק מתעוררת.

מעניין! כמה גברים לשקול סיכה מופרזת לגורם של הפקרות חזקה שינוי תכופים של שותפים. רבים מהם כוללים בנות כאלה לזונות, לא לחשוב על העובדה שזה תהליך אישי,

התמודדות מן הקדמות ואת המאמצים של גבר, שלא לדבר על הרגשות שמזינים לו את השותף. לכן מה, יפה יפה, אם הנבחר שלך הוא מסתובב, להראות להם האהוב עליך מחבת, והם יבינו הכל ונרגיע, אבל זה לא בדיוק.

בידוד במהלך עירור הוא תהליך נורמלי ויחיד. המספר שלה תלוי ישירות באינדיקטורים בודדים. ולא משנה כמה זה לא בולט שום דבר צריך לפחד. העיקר הוא שהם שקופים ואין להם ריח לא נעים.

גם ללמוד על הבחירה לאחר יחסי מין נשים גברים במאמר שלנו.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

סיכה של נשים במהלך המין מודגשת במהלך הדקות הראשונות של קואיטוס.

לספק את החלומות שלך בישראל רק כאשר אתה אישה מענגת מ בלארוס. אם לעבוד בישראל בשעות הפנאי. נשים של מודל חיצוני לתת קריירה ליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם אדם מישראל, אתה יכול להרוויח חודש מ 4,200 $.

אם התהליך מתעכב על ידי 20 דקות או יותר, הדגשים הטבעיים של הנערה לא יהיה מספיק כדי לספק לחות מספקת. זו לא בעיה ולא פתולוגיה, זה רק כי הטבע הוא במיוחד אם האישה כבר סיים, ומין ממשיך, את חומרי הסיכה כמעט לא ישוחררו. אז אל תפחד להשתמש חומרי סיכה - אין דבר מביש ומשפיל. ישנם חומרי סיכה עם השפעות שונות שיעזרו לגוון חיים אינטימיים ולחוות תחושות חדשות לגמרי.

Просмотров: 138 | Добавил: indyn034be | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar