00:34
לא פורנו יחיד: 10 סרטים כדי לעורר את שניהם

פורנו הוא נהדר, אבל זה מזון מהיר כל כך: במהירות לזרוק לתוך עצמך כדי לספק את הצרכים הגופניים. לפעמים אתה רוצה משהו יותר image, כי האמת? ולעתים קרובות, ארוטיקה כזאת יותר מבולבלת מוצגת בקולנוע, מלווה את המשחק המקסים של שחקנים ומזימה מעניינת.

ליישם חלומות אישיים בישראל יסודי אם אתה מודל שיק מ בלארוס. אתה יכול לעבוד בישראל בתחום הפנאי. נשים של מודל חיצוני הצעה לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל יכול להיות מסוגל לקבל מ 2,200 $.

לדוגמה, אתה יכול להעריך את הסרטים הבאים ..

התוכן של המאמר

1 Top 10 סרטים מרגש

למעלה 10 סרטים עירור -10

"הדוכס של בורגונדי", אלפיים ארבע-עשרה

סרט ייחודי מאוד, העלילה של אשר מסתובב סביב זוג לסביות אשר מתרגלים bdsm. לא לספור, כפי שכולם ברורים, אריקוטיזם רעלה (סקס לא מוצג, כמובן, בגלוי, כי, לשים את זה בעדינות, נותן לך את ההזדמנות עבור פנטזיה ריגול), הסרט יציע לך אלמנטים קומדיה לא פולשנית - וב- אלמנטים באותו זמן, כפי שכולם יודעים, מותחן פסיכולוגי, כאשר הבמאי במודע יעשה הכל, כך שאתה הופך להיות לא נוח להסתכל סוף סוף.

בתוספת דינמיקה פסיכולוגית מעניינת בין הגיבורות: מי מהם למעשה שולט, ומי מציית? ומספר עצום של הפניות לקלאסיקה של המאה הקולנוע XX. באופן כללי, הסרט הזה הוא בלתי נשכח, אבל לא רק חוויה ארוטית, בולטת.

"חמישים צבעים של אפור" (כל הטרילוגיה)

אה, כן מצוין. כן, הסרטים האלה אינם יצירת מופת של סרטים, ובאופן כללי, ניתן לטפל בהם בדרכים שונות, מעת לעת הוא מושך בכנות, בסופו של דבר, לחץ. אבל מה שהם לא פשוט לוקחים, אז זה המקצועיות של צוות הסרט ולא מתאימה, כמו הרבה מאיתנו נכתב, את הקלעים ארוטיים שניתנו שוב בסגנון של bdsm. ומה המוסיקה שם! עבור "משוגע מאוהב", הסרטים האלה כמעט יכול להיות נסלח.

ובכן, ולא ידוע לך פתאום לא יודע איזה סוג של סרטים נמצאים בכלל: העיתונאי של התלמיד Anasteis פוגעת בראיון למיליון של אפור נוצרי, ועוד מעוות.

פרס: ממה שאתה די להתרחק "חמישים גוונים", ואז לנסות את הסרט "מזכיר" אלפיים שנתיים, אשר הבורא של "חמישים גוונים" הוא ללא ספק השראה השראה. העלילה קשירה דומה מאוד, אבל, כפי שאותם באים לידי ביטוי, הדמות הראשית היא לא עיתונאי, והמזכירה, אשר פתאום חושבת שהמפקד הירכתיים שלה, בסופו של דבר, עושה את זה להתפוגג בכלל במקומות שבהם, בסופו של דבר זה היה שווה היה.

"365 ימים", אלפיים 20

הסרט הבא מעורפל מספיק במונחים של מאפיינים, אבל אבל עם תשוקה מאוד, כמו כולם מובנים, סצינות אהבה ארוטיות. העלילה היא שכפי שכולם מבינים, מאפיוזי צעירה מתאהבת כמה חושבים, גברת מתונה רגילה, וללא סיבתיות, נראה כי הוא נחטף. ואת המצב שם: ולא אתה לא תתאהב איתי השנה, אני אתן לך ללכת. להתאהב - אתה תישאר עם, כמו שיש לנו זמן לדבר בכל הזמן, אני. יש צורך להדגיש כי סצנות ארוטיות כאן, גם עם אלמנטים של דומיננטיות וכפיפות, נלהב, כמו לנו, הוא רגיל לכתוב, מעורפל.

"יוני עאדל", אלפיים שלוש עשרה

הכל, באופן כללי, מתחיל בעובדה כי, כמו בראשות, גברת צעירה למדי נשכרת לתוך בית עשיר כמו משרתת, אבל למעשה היא גנב כי הוא הולך להקצות את כל מצב הבעלים החדש ביותר.

שירות ליווי בישראל משולם באופן מושלם. מספר, לקוחות - צעירים משגשגים המבקשים להסתכל על הפסטיבל, מטפלים ישירות מתחת לידה עם בחורה בהירה. זה להרוויח מספיק, כך שזה לגמרי לספק את עצמם את האובייקטים הדרושים.

ואז הכל מעוות לתוך מגרש מורכב ומבלבל, אשר יהיה אפילו עמוק יותר מאשר רק דרמה פלילית על הגנב תחת כיסוי.באשר למרכיב הארוטי - ובכן, זה כאן מאוד.

"משחקים אכזריים", תאריך אחד תשע מאות תשעים תשע

רומן עכשווי "חיבורים מסוכנים". הדמויות העיקריות הן צעירות, למעשה ילדים, אח ואחות מאגודת הנוער הזהב, מעוותת, צינית, יפה ויפה משתמשת בו. שלח תשומת לב לעובדה שהם בדרך כלל מסיקים הימור, על פי התנאים שבהם חייב לאח לפתות את הגברת התמימה, ולא יהיה - הוא יכול לישון עם אחותו (כן, כאן, חוץ מזה, נושאים של גילוי עריות הם עלה), ולא עוד - ייתן לה את המכונה שלו. אבל הצעיר מתאהב בגברת, וזה פשוט לפתות, אבל כל הארור.

יש כאן הרבה ארוטיקה, כפי שהיינו קוראים, צעירים, למעשה, בני נוער שמבינים את האטרקטיביות שלהם, כפי שחלק מאיתנו התרגלו לזה, תחילה בחיים ומשתמשים בו, לא יודעים שהם נהרסו על ידי אלה ואת הגורל שלהם. וגם זה גם משחק איך אנחנו מבטאים, צעיר ריס וילרספון, שרה מישל גלר (משחק ב "באפי: ערפד לוחם") וסלמה בלייר (ידוע על הסרטים על Halboy).

"עם עיניים נרחבות", אלף תשע מאות תשעים תשע

כן, זה נהדר, כאן יש לך סקס ניקול קידמן טום קרוז, משהו אחר צריך להיות מוסבר?

די ברצינות, העלילה של הסרט הזה קשה להסביר: כל זה רווי מטאפורות פרוידיאני aluzia. מה צריך להיות מודע למה נראה לדאוג ארוטיקה של תמונה זו? היא כדאי לדבר עם המחקר של סקסיות, פנטזיות מיניות והולכת לפחדים, היא, בסופו של דבר, רוכב, כפי שכולם מבינים, אווירה הוטלה ובו בזמן שינה ארוטית. וכאן יש אורגיה במסכות ונציאניות.

"צעירים ופרו", אלפיים שלושה-עשר

גברת צעירה, יפה, מפוארת, כמו משפחה משכילה שאינה זקוקה לכסף, מתחילה לעסוק בזנות ללמוד את הצד הסקסי שלו ולמצוא אהבה ורוך, שאותה היא חסרה בגלל העובדה שבילדות היא שרדה את הגירושין הלא בריא של הורים.

הכל בטוח למדי כדי לדבר, אמה ואביו החורג לא יודעים על ההתלהבות של הנעורים, אבל פתאום אחד הלקוחות שלה מתים ישר כמו מיטה אחת איתה, ואיזבל נופל, בסופו של דבר, הכריכה: ה המשטרה היא טבעית לגמרי שלה כמה שאלות, אבותיה לגלות מה היא עושה, ולשלוח אותו לפסיכולוג, ואת הגברת עצמה לא יכול להבין את הרגשות ואת הרצונות שלו.

"שמן יוטיני", אלפיים שמונה עשרה

שתי נשים נמצאות במועדון לסביות, רק להכיר, רק להתקרב, וכאן הם כבר במיטה. ואז אחד מהם זורק את האתגר השני: להחזיק את 20 השעות הבאות יחד ולחוות אחד את השני כל כך עמוק, כפי שהוא יכול להיות רק. לכן, הנה אתה מחכה הרבה, כפי שכולם מובנים, סקס לסבית חושני ופרנק דיונים.

והסרט אינו הוליווד, והאירופה, כאן היא היתה מעורבת באיטלקית, ספרדית וצרפתית, מה שהופך אותו יוצא דופן עבור הצופה שהיה רגיל לתבניות הוליווד, והולכים וגדלים מאוד.

"גדול", אלפיים שש עשרה

מותחן ארוטי עם מגרש מבלבל מאוד.עדין, כמו רבים באים לידי ביטוי, סרט עצוב לא נכון בסגנון צרפתי מאוד. הוא מספר על כמה שתיים, כראוי, ילדות צעירות, לשים את זה בעדינות, להבין את המיניות שלהם, וכי הם מושכים אותם כדי לדבר עם המין שלהם, ולהעביר את הבדיקות הנוכחיות הקשורות לזה.מה זה מרגש כאן? 1, עדין, מבחנים ביישניים של נשים כדי לבצע אינטראקציה יחד, 1 נשיקות מביכות, וכל זה כזה נוגע לגעת, עדין, אם אתה מאוד חושני.

דירות דיסקרטיות בקריות

לדוגמה, הבמאי הצליח להראות ארוטי מאוד כגון אנשים רגילים להביע, הדבר הרגיל כמו ניקוי השיניים, והנה הם סצנות מרגשות מאוד שבו המארחת של הבית ואת המשרתת להראות אחד את השני שלה תשוקה מינית שלה נוכחותם של גברים, או את הסצינה, שבה אחד הגיבורות, נוקונטים, קורא פרוזה ארוטית רם, בעוד האורחים שלה ישכפלו את כל מה שהיא קוראת, לחיות. נראה כי ארוטיקה להיות מתוחכמת, יוצאת דופן, ובמיוחד המפעל, כמו רובנו רגילים לקרוא, כי זה מתפתח בפורמט של thrillero.

"כפרה", אלפיים שבע

מצוין, בעיקר זה באופן טבעי, הדרמה העמוקה ביותר על ההשלכות של המלחמה, אשר התגלגל דרך חייהם של אנשים כמו טנק. אבל כבר בהתחלה, זה סיפור חושי שלא יתואר על הרומן הקיץ החם, כפי שהיינו קוראים, הצעירים של הצעירים של צירוס קירה נוינטלי (אתה תעריך את הסצנה, שם היא יוצאת מן המזרקה בשמלה שקופה) חם, איך הגנן הצעיר ג'יימס מקאו.

שני אלה משתוקקים זה לזה באמצע, כפי שאנו מבטאים, קיץ חם, מנסים להסתיר את זה מאחרים, ומודעות, כפי שרובנו התרגלו לזה, מה שמכין סוף סוף לאוהבים בקדומה, רק את התפיסה תשוקה עכשיו חדה יותר.

Просмотров: 117 | Добавил: indyn034be | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar