20:43
היבטים של שיחה עם גברים מובטחת

מדבר עם כמה אנחנו כל הזמן עשירים וכמה מאיתנו כל הזמן אומר אדם מסולף רוצה איך אנשים משמשים להביע כל אישה, אבל לא כמו אנשים המשמשים להביע, מישהו יודע איך להתנהג עם בן שיח כזה, כך זה לא נראה לו שכיר חרב, כמו מחומם. אחרי הכל, גברים עשירים מבינים במידה ניכרת כי כמעט כל הבנות מתחילות לתקשר איתם במיוחד כי אנו מבטאים, הסיבה שהם פשוט יש דרך מצוינת שאנחנו משמשים לדבר על יכולות פיננסיות. הם אולי נראה לתת מתנות מיצוי, להיות מותקן במסעדות עם קוהני יקירתי, להבין את כל הרצונות. כמובן, כולנו יודעים היטב מה בנות אוהבות, במיוחד אם אנחנו מדברים על נשים צעירות. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%90%d7%a9%d7%93%d7%95%d7%93/

אז זה לא סוף סוף להכות את הפנים בבוץ לא רק כדי לאלץ אדם, סוף סוף מאמין שאתה לתקשר איתו בגלל הדרך היא הוקמה, קצת יתרון מזומץ, אתה בהחלט צריך להתנהג. אם לא היה צורך בך קודם, זה הפך, לדבר, כפי שאנו מבטאים שזה הושג על ידי גברים, זה חסר תועלת לדעת איך ללמוד את הדרישות העיקריות ואת הכללים כדי ללמוד את תשומת הלב שלהם על גברים.

איך להתנהג עם אדם עשיר
  • Smirk - ראשון. עבור אדם, מאוד ביסודו של דבר, כך ששאלת שלו היא לוויין, לשים אותו בקלילות, לחייך חמוד, לא לוחץ על החיוך הזה. אחרי הכל, מזויף והקרוב לא מרתק, אפילו כמה עשירים לגלות נערות כנות המסוגלות להצדיק את הציפיות שלהם ואת המשאלות שלהם.
  • גברים לא סוגדים איך אנשים משמשים להביע, בנות מכוערות. אם אנחנו מדברים על התאריכים הראשונים, אז בואו לזכור כי כל הגחמות שלך צריך להיות נזרק על החברות שלי. הקשר שלך עם גבר צריך להיות מנומס ונעים. אישה בהחלט צריכה לשמור על ראשה, כמוה, כפי שהיא, כל כך הרבה מאיתנו, אומרת כל הזמן, אדם מאובטח יכול להיות גדול מאוד. וזה קונקרטי כרגע הוא לוקח שותף על החיים כי יהיה כל הזמן כדי לדבר איתו. כולם יודעים מה ומאמינים לי, הגחמות וכמה תלונות שאדם סובל רק לא יהיה סוף סוף. אם אתה באמת רוצה לעשות זיכרון רע עבור אדם, בהחלט לראות את המנהל הזה, באופן כללי, את הכלל.
  • אמון ועדיין אמון. גברים הם מאוד בטוחים עבור עצמם נשים אשר גם חושבים שהם כפי שהם הולכים, יפה ומגיע לחיים מעולים. גם מבחינה זו, אתה יכול לייחס ביישנות ומורכבות. תן להם מיד בבית, אומץ וסבלנות, להראות אדם שאתה מוכן, באופן כללי, אם כבר מדברים על איך אנשים משמשים להביע שווה, כל הזמן להיות יפה ומדהים, המאשר את היופי נקי פעם ביום.
  • אדם לא צריך למלא את כל המשאלות שלך. מאוד, כפי שכולם אומרים, נשים רבות לעשות טעות, בתאריכים הראשונים שאומר שהם זקוקים להם את החיים שהם רוצים, באופן כללי, בזמן היחסים האלה. אל תשכח שאדם אינו דג אדום, הוא לא צריך לפצות מיד את כל הרצונות שלך. כמובן, כולנו יודעים היטב מה אם הוא רוצה, בעצמו, בסופו של דבר, יתחיל לספק, לתת מתנות יקרות, להתקשר איך להגיע, לנוח בחו"ל. אם זה לא יקרה, אין צורך לשים לחץ על זה. אחרי הכל, גברים עשירים אי פעם, בסופו של דבר, יצטרכו לצאת לבד שנבחר.
  • עניים ומולו... כמה עניין...
  • לא ג'יפרו את הרגע יהיה טוב יותר. אם גבר גם נותן לך יכולות מיסטיות לחיות בצורה מושלמת ומאובטחת, אין צורך להגיד לו שאתה פשוט רוצה להיות עקרת בית וגם לעשות את זה, כמו כולם יודעים, ארוחת ערב טעימה. לנצל את המזל, לבסוף, לקחת את החזקת העסק שלך בצורה של תא קריסה, אשר בשבילך סוף סוף להציע בחירה. יש הרבה כדי להדגיש מה רבים מתבטאים, מתנות נעימות והצעות, לא אומר לאדם שאתה אישה חזקה ואתה יכול לטפל בך. זה כמעט לא רצוי.
  • להתבלט כל הזמן מן הקהל. שים לב שאם אתה רוצה גבר לשלוח לך תשומת לב מיוחדת, אתה בולט מהחברה, להיות טוב ומקורן יותר מאשר נשים אחרות. אתה בהחלט חייב להיות משהו חמוד, יוצא דופן ובהיר, אשר יהיה חזק מאוד, בסופו של דבר, למשוך את תשומת הלב של גברים. קח את המראה שלך, לעשות שיא, אשר בהחלט חייב להיות כולם, כמו כולם אומר, ילדה מודרנית.
  • Просмотров: 249 | Добавил: indyn034be | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar