17:26
איך לא צריך Escalattes לא צריך להתנהג בפגישה עם הלקוח

רבים אמרו איך Esquiten צריך להיות, על התכונות החיוביות שלה ומה זה חייב להיעשות בפגישה עם הלקוח. עם זאת, כל הכללים, אשר חייב להתבונן בכל הבנות לעבוד בתחום של בילוי כדי להגן עליך מפני אובדן של לקוחות מְנוּקָד. במאמר, נבחן כיצד מלווים עצמם לא צריכים להתנהג עם אנשי עסקים ומיליונרים בתאריכים.

מסרבים להיפגש

"קרוב" מהלקוח נחשב מגונה מאוד. אנחנו מדברים על המצב כאשר כבר הסכמת עם הזמן והמקום, וברגע האחרון החלטתם "להפוך את הגב". במיוחד לא לעשות, אם אתה עובד עבור מנהל או סוכנות, כמו גם כאשר משלמים מראש כבר נעשה. כמובן, ישנם מצבים שונים: רווחה ירודה, תלבושת מפונקת או על ידי כוח אחר, אבל אתה צריך לנסות לפתור בעיות של כל כוחות הכוח לענות על התחייבויות שלך ללקוח.

גברים עשירים ומעמד באמת לא אוהב כאשר התוכניות שלהם למהר או לא מקבלים את מה שהם רוצים. מצב כזה יכול להפוך למצב סכסוך ואפילו תגובות רעות.

לאחר

זה לא מגונה לא רק בתחום הפנאי, אבל באופן כללי ברחבי העולם. שכח את כל הסטריאוטיפים שאדם צריך להסיר קצת לחכות, ולכן גברת יכולה תמיד להיות מאוחר. זה לא המקרה שאתה לא הולך על תאריך עם מאוורר לארגן חיים אישיים. אין זמן להופיע בתאריך - זה כמו להיות מאוחר לעבודה. נערות ליווי בחיפה

אנשי עסקים ומיליונרים אין להם הרבה זמן פנוי, יש להם עסקים, עסקים, דאגות ואפילו משפחות. תאמין לי, זה לא היה קל "לדחוף" בלוח הזמנים שלי תאריך הקרובה הוא צבוע בבירור בתוך דקות. אל תשאיר את מצב הרוח של הלקוח ממש בהתחלה, תמיד לבוא בדיוק בזמן המוסכם.

לוותר

לכל ESCRAT יש רשימת מחירים עם שירותים בסיסיים ושירותים נוספים, שם הוא מציין מה וכמה. לפני עמידה בלקוח, כל הפרטים הם בדרך כלל משא ומתן, הסכום הכולל נוצר. אי אפשר לשנות את הדרך ולסרב למלא חלק מהמשימות שלך, במיוחד אם כבר קיבלת תשלום מלא.

כמובן, אתה אדם חי, אולי, אתה לא רוצה לעשות משהו כרגע (להשתתף במקום, כדי להדגים את הכשרונות שלך, וכו '.), אבל אתה חייב לנסות לשוחח בעדינות עם הלקוח או להחזיר את החלק הזה של הכסף. היזהר בעת פיתוח המחיר, לא מבטיח ללקוחות של מה שאתה לא יכול לעשות.

התעללות

מפגשים עם אורחים מאורגנים לעתים קרובות במתקני בידור, מסעדות, יאכטות ומסיבות, שם יש הרבה אלכוהול ופיתויים אחרים. אל תשכח שאתה בעבודה ואתה ממהר לאליטה משקה חזק לא שווה את זה. סלילה במצב של שיכרון על אלכוהול, אתה בקושי יכול להתנהג כראוי ואכון: לנהל שיחות, ליצור אווירה נינוחה לא.ד '. אתה יכול להיות רע או שאתה במצב סכסוך כי לא רק חרפה לעיני הלקוח, אבל אתה תשאיר מקום גדול על המוניטין שלך, אשר תיצור בעיות בעבודה ענק בעתיד. אם אתה רוצה לשתות, זה מוגבל לכוס יין אור או שמפניה ו teacay כל הלילה ארוך.

לבלות את הכסף של הלקוח ללא בקשה

בנות רבות חושבות שזה זה? "זה כסף מיליונר בתפזורת הצנוע שלי כי זה לא יאכל הרבה.-. עם זאת, זה מאוד לא מכובד ללקוח. אם הלוויין לא הסביר לפני תאריך, אתה יכול להתנהג בחופשיות ולעשות מה שאתה רוצה, אתה לא צריך להתמודד עם זה בלי לבקש את הכסף שלך. לדוגמה, להזמין מנות יקרות או משקאות במסעדה או במלון, להשתמש בשירותים בתשלום במוסד בידור ועוד.

ג'נטלמן גבוה יסלח בקלות את הנערה המקסימה כל כך יפה יהירות, אבל כמה גברים מאוד כואבים כאשר מישהו תלוי בתיק שלהם ללא בקשה. לקוחות אלה זקוקים לגישה מיוחדת. לפני ההוצאות על ההוצאות, עליך להציג אותם למצב אופוריה שלם, באמצעות טיפים של נשים וכל הכשרונות שלהם.

להרים נושאים בלתי מקובלים לשיחות

למה לא Versa... "Profi" VS "nepro...

מסתכל לפגישה עם הלקוח, הקפד לאסוף מידע נוסף על זה כדי לגלות איך להתנהג ומה לדבר על. לכל אדם יש נושאים שפגעו בו חזק ולגרום לרגשות שליליים, הם עדיפים להימנע. אלה יכולים להיות בעיות דתיות או לאומיות, לדבר על משפחה, נשים וצוות, כמה נושאים ספציפיים הקשורים מזכרות לא נעימות או מצבים חיים בעייתיים.

המשימה של האסקוריג היא להפוך את הפנאי של הלקוח קל, הומו בלתי נשכח (במובן הטוב של המילה). אז לא צריך להיות נסער ואף יותר כועס.

שתיקה ולא להראות כל יוזמה

זה הדבר הגרוע ביותר שיכול לעשות ליווי בתאריך. בוא, נניח שלום ולשבת כתערוכה, לטפל מעת לעת, כאילו אתה ממתין להזמנות. זכור כי אדם לא יגיד לך מה ואיך לעשות, אתה צריך לאלתר את עצמך. ההצלחה של התאריך תלוי רק במאמץ המצורף לך. אתה לא יכול להיות שותק פסיבי, אחרת הלקוח יכול לארגן שערורייה ולא למנוע תזכורת רעה במצב כזה.

להסתבך בקונפליקטים

זכרו תמיד שאתה לא בתאריך עם החבר שלך וכי הלקוח לא צריך להגן עליך ולצאת צרות, אם כי הוא ואדם. נסו להתנהג בחוכמה ולא בסכסוך עם אחרים, כך שהלוויין אינו מחויב לשחק את התפקיד של האביר.

לקוחות Eskhodtny מצליחים ויש להם מעמד, לרוב ידוע ופופולרי. תאמין לי, הם באמת מעריכים את הסודיות שלהם ואת המוניטין, ולכן מבריק ברחוב נלחם בגלל כמה hysterics (אתה) לא סביר לרצות מישהו. לשלוט בהתנהגותם בצע את מה ועם מי אתה אומר.

לפלרטט עם גברים אחרים

התנהגות כזו היא רק סרט. זה לא מקובל על תאריך עם גבר להגיש סימנים של תשומת לב לאחרים, ואף יותר פעיל עסקי קידום מכירות ומחפש לקוחות חדשים באירועים וערבים.

הלקוח שילם, ולכן כל הזמן שלך ותשומת לב צריך רק להשתייך לו. נציגי הבעלים של זכר איום ולכן לא צריך לשחק רגשות, להכריח את בן לוויה שלהם לקנא ולבדוק רגשות שליליים. זה ישפיע על הרושם הכללי של לך ואת הפגישה כולה.

לדבר על המקצוע שלך

עדיף לא לדבר על העבודה שלך עם לקוחות, לא לדון בפרטים של העסקה שלך במקומות ציבוריים. במיוחד חגים וקבלות פנים, שם חברים רבים, חברים ועמיתים של הלוויין שלך. זה לא סביר שכולם רוצים שכולם יעלה כי הוא אוהב שירותי ליווי. אם יש לו אגדה (אתה ילדה, עוזר או מוכר), מנסה לשמור אותך על תרחיש מוסכם בעבר. עליך לבצע מוניטין של לקוחות.

אין צורך בכמה אנשים אלה נוכחים כדי לחשוף את העבודה האמיתית שלהם, וכי רגעים של עבודה או תשלום עדיף לשוחח עם הלקוח בלבד לבד.

השלם תאריך לפי בקשתך

רק הלקוח יכול לסיים את הפגישה, זה זכותו. אם הוא רוצה להרחיב שירותים, עליך להמשיך תאריך איתו. אסקלוגיות לא יכול ללכת על בקשתם, אם הם עייפים או עייפים מהם. כמובן, אף אחד לא יכריח fortrie, אבל חוק כזה יהיה ברצינות להשפיע על המוניטין שלך. לטפל בזה, כמו שעות נוספות, שעבורו אתה בהחלט לשלם טוב.

בעקבות כללים פשוטים אלה, מפגשים עם לקוחות תמיד בהצלחה המוניטין שלך יישאר גבישי. זהו גורם חשוב עבור כל ליווי. לקוחות יעזבו רק ביקורות טובות, אשר יתרום למראה של מיליונרים חדשים ואנשי עסקים בחיים שלך, כלומר לא תהיה בעיה לעבוד!

Просмотров: 121 | Добавил: indyn034be | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar