17:26
אהבה ופיתוי

פעם ביום יש לנו התייחסו סיבה ותחושה, אנחנו חייבים לעשות בחירה. זה יכול להיות גם עוד cupcake, מרתק צורה, כוס יין בבוקר ואפילו קריאה לראש, כאשר לא, באופן כללי, ציד הולך לעבודה. זה אפשרי כי כל הפיתויים של החיים ואת הצורך, באופן כללי, ללמוד להתנגד. דברים קטנים כאלה לא יביאו הרס מיוחד ובאופן שבו נאמר, אפשר להיכנע עבור כמה גרסאות, אבל זה הפך, לעשות את אלה שיש להם פיתוי רציני? לדוגמה, לילדה יש ​​בן זוג אהוב, משפחה מאושרת עם כמה ילדים, וכאן באופק יש אדם אחר לגמרי המציע דברים זוהרים ללא חובות. מה לעשות בחורה? לְשַׁנוֹת? שמור נאמנות?

היתרונות של הפיתוי, או מה שאתה מקבל בתמורה?
  • לְהַרְגִיעַ. הם הפכו, הבגידה של הגברת הרגיעה ומפסיק לעוות לשינוי או פשוט לא? זה הופך להיות הרבה יותר שקט, בטוח יותר לעצמך, בזהירות עבור בן זוג או ילד, שכן חרטה מסוימת יישאר. יתר על כן, הגברת נעלמת על הגירושין, עוזבת את המשפחה או החבר.
  • תַפאוּרָה. אין ספק שאישה מרוצה גם מהתלהבותה של איש התעניינותה, בנוסף, הופכת להצהרה במיטה, נפתחת לעצמו, כפי שאנו מדברים כל הזמן עם האופקים האחרונים, לא נגישים לבידור עם בעלה.
  • אמון בשבילך. כמעט כולם נשואים אין הרשעה שהם עדיין אטרקטיביים עבור אלה המקיפים בחורים, לשים צלב לעצמם. בזמן הגברת הזאת גם מעניקה את תשומת לבו לצעיר אחר, הוא סוף סוף מתחיל להיראות יותר אטרקטיבי, הוא הופך להיות בטוח ותקווה שזה אטרקטיבי לא רק עבור בן הזוג. עם כל זה, אהבת החצי שלנו לא אבוד, נשאר, רק לבוש סוף סוף להסתכל טוב מאוד וגם עבור אחרים.
  • כמעט כל הנשים של בגדת Appel חוזרים באופן לא מודע, אבל להמשיך, לשים אותו מעט, אין נחישות. כמובן, אנחנו מוכרים היטב מה בגד פעם אחת, לדעתם, זה לא נחשב, אבל אם זה עומד, בעוד הם כל הזמן מדברים, עוד פיתוי, אז את הנקודה היא לדבר?

    פיתוי טמפלן או איך להתגבר על התודעה?
  • חרטה. אני באמת רוצה להדגיש כי הבגידה של האישה מתחילה בתחילה להרגיש אשמה על הפריחה שלו ואת חוסר היכולת להתנגד הפיתוי. להיות זהיר וחיבה שלך אהוב שלך, כי בסופו של דבר יש את הרצון לפתוח את נשמתו, הכל סוף סוף לספר וגם סליחה. כמעט כל הבנות באו כל כך במיוחד, אבל לא כל הזמן להשיג דברים ללא דופי לאחר מכן, מאז הודאה של ההכרה, כפי שהיה, החשודים החדשים, קנאה, ואז הדברים נהרסו לחלוטין.
  • איבד שליטה. ללא ספק, ראוי להזכיר את מה שלעתים קרובות, כך שהאישה אינה מרגיעה את הבגידה, אלא להיפך - תת-מודע רוצה בצדק. באותו זמן, במקרה של CO, כפי שכולם יודעים, חצי השני ממהר, הגברת לא רואה ליד בעלה, אבל רוצה להביע את ההרפתקאות האחרונות. בתקופה זו, אהבה נשארת, אבל מאה אחוז מוסתר על ידי הרצון ללמוד את הרגשות האחרונים, באופן כללי, כדי להיכנע. הילדה קשה לשלוט על הרצון של גבר אחר, במיוחד אם יש התלהבות. אם ברגע זה, האיש שלו לא יירגע, לא משנה איך הוא הסיח את דעתו, זה יכול לקרות, כמו רבים מאיתנו כל הזמן אומר, אובדן מוחלט של שליטה ואישה פשוט להתחיל, סוף סוף נהנה עם כל מה שנלחם.
  • אהבה קלה. בגידה של האשה, לשים אותו מתון, יכול להרגיש את הקובץ המצורף או אהבה קלה עבור השותף שלו. בשלב זה, הגברת, באופן כללי, מרגישה בברכה, הוא גם רוצה להתגרש שלו, כמו רבים באים לידי ביטוי, שותף אפשרי לבנות דברים חדשים. ב chagrin, לא כל הזמן גברים יש את הרצון להמשיך את המקרה עם מה הכל נראה כדי להיכנע לפיתוי.
  • הבנות צריכות להיות זהירות ככל האפשר ואפילו לחשוב לפני העתיד שלך ואת החזון שלהם של העולם של אחרים. פעולות כי לפעמים החולשה שלנו הופך להתנגד הפיתוי, ללא כוח. אני חייב לומר מה טוב כאשר הכל מסתיים, בני הזוג מגיע קונצנזוס כללי דברים מנסים להימשך, אבל מה לעשות, אם הכל לא כל כך חלק ברוכים הבאים? נסו לא לחשוב על רע ולבנות דברים, כי כדי לשים את זה מתון, תהיה מסקנה לוגית. נערות ליווי בחיפה

    Просмотров: 100 | Добавил: indyn034be | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar