20:43
50 סרטים אמריקאים על סקס שלא ניתן להחמיץ

באמריקה, תמיד ידעת איך לירות קולנוע מגניב של ז'אנרים שונים. מיומנות להסיר את סצינת המיטה, כך שזה לא נראה ללכת - נפרד הִיסטוֹרִיָה. אבל ההוראות של הסרטים שהוצגו מתחת למרווחים עם זה מְשִׁימָה. וגם אופציונלי לחלוטין עם subtext מינית יהיה מגרש חמוץ. קולנוע עם סצינות של סקס מיוצג על ידי ז'אנרים שונים מאוד. איים מרצון הופך פילגש של הביורוקרט הבריטי. מקומי מתייחסים לנשים כאלה "אינטימיות מילונים "- הם מלמדים קולוניסטים לשפה המקומית ומנהגים במיטה. אבל ב הפעם היתה ניצוץ בין שתי אהבה אמיתית פרצה.

https://romantik69.co.il/

1 הטוב ביותר דרום אמריקה אור אוהלים על סקס

הטוב ביותר דרום אמריקה קבצים סרט על Sexi

50 צבעים של אפור (2015).

הראיון אינו מוצלח מאוד, ו Anasteche בטוח כי הם לעולם לא יראו. ביום אחד נוצרי מתרחשת בחנות שבה עובד אישה. ההיכרות שלהם נמשכת Anastheysh יגלה על התחביבים של עשירים.

קן פארק (2002).

סרט על חטאים ומידות שפרצו נשמות של תושבי העיר מאג'אן. סיפור על הורים וילדים פרה ללמוד דברים לאט לאט ללכת מן המוח בהפרעות בין סקס.

Elegy (2008).

תולדות היחסים של מורה דוד CUBUS חטא קונסואלו, אשר הוא פוגש בניו יורק. הוא - פלייבוי ריאל, עוזב בן זוג ותינוקות בתמורה רשלנות מינית. היא הבת היחידה במשפחה הקתולית של עולים קובנים. בֵּין הם תהום, אבל זה הופך אדמה רומן נלהב.

קלואי (2009).

קתרין ודוד חי חיים מאושרים, צאצאיהם היפים. הכל משתנה כרגע כשדייוויד מאחר מטוס ולא יכול להגיע לחגיגה המשפחתית לרגל יום הלידה שלו. קתרין מתחילה לחשוד בן זוג בבגידה. היא מסכימה עסקה עם קלואי, משימה אשר לפתות את דוד ולספק דוח.

לא חלש מין (2014).

וינס משמש תמיד לנצח. עֲבוֹדָה, קשרים חברתיים, נערות - הכל לא קשה בשבילו. הוא תואר ראשון בו זמין לא משנה מה האישה בבר. לא לספור את ג'יין. לאחר היכרות איתה, חייו של וינס ממש הופך לראש. האיש מעמיד קדימה המטרה החדשה היא להשיג ג'יין לפחות לפחות. אבל יש לה משלה מחשבות.

מאוורר (2015).

קלייר - מורה לספרות. היא אינטליגנטית I הוא יודע היטב כי בן הזוג שהיא משנה אותה, אבל עדיין מתרחק עם גירושין. בקרוב בבית הסמוך נכנס לנח, בן 19,. הוא מתחיל פתוח וקנס אכפת לקלייר - היא נותנת טיפול בחוסר האונים הזה ומבלה את הלילה איתו מיטה. אבל לאחר מכן הרצון של נובמבר הוא רק נאספית, התהפך פנימה אובססיה אמיתית.

תלות סקסית (2003).

במרכז הסרט - 5 גורל. טקסים I קונפליקטים של הבוליביאני המסכן; הרפתקאותיו של ענק מיני מאובטח מ סנטה קרוז; הרפתקאות קולומביאני שהגיעו לבקר את אחיו בבוליביה; סיפורים של מכון התלמידים השחור מניו יורק ומשחקי כדורגל מאותו הדבר מוסד חינוכי. כל הסיפורים משולבים באופן אחיד על ידי העלאת שאלות נשיות, גבריות, בתולה ומין.

אחות (2013).

גברים אנשים רואים אחות משוערת, אשר בכבוד רב מסייע ללקוחות. בלילה היא משתמשת בכל שלו מיניות כדי לפתות ולהרוג בחורים. הקורבנות הופכים לכל דבר עוד, ועובד של הנערה מתחיל את החקירה שלו. יש לו חשדות, אבל אף אחד לא מאמין.

פירות אסורים (2001).

ג'ייסון וליסה בקרוב יש חתונה. אבל ב מסורות לפניה קורה מסיבת רווקים. שם פוגש את הניקי - הם לנהל לילה מדהים. ג'ייסון נשוי, וכן כמה שנים איש משפחה משוער. אבל הגורל חזר עליו מניקי, אבל עכשיו היא אשתו הקרובה ביותר שלו.

9 ½ שבועות (1986).

אליזבת פוגשת את ג'ון והוא מיד Cleny לה. ג'ון הוא מפתה אמיתי, והוא מצליח למשוך את אליזבת משחק אהבה מרהיב. הם מועברים על ידי התאריכים שלהם ואת הזמן, נערך יחד. אבל אהבתם היא חוסר היכולת לחיות יחד, כך כי כל אחד מהם לא רוצה לעשות שום דבר עבור השני, ושניהם רוצים רק לְקַבֵּל.

סודות מין (2020).

לוסי תפסה את הבחור שלו לצפייה סרטים ארוטיים. ב surfacing, הוא קרא לה "sexofob". מרקיס ללעוג על החוואנים והתלויים, רק חשיפת אותם בחשובה ובפיזי. אבל גסות היא רק מסכה, תחת אשר מסתיר את היופי השברירי של רגשות סובלימציה.הסרט מורכב מ -3 רומנים המוקדש אֵרוֹס. 1 - איטליה, שם במהלך הפיצול זוג הנישואין, בן הזוג פוגש גברת צעירה מסתורית. 2 - ארה"ב, שם סוכן השיווק הוא בזמן חלום ארוטי לישון עם התפקיד של אותה גברת. 3 - הונג קונג, שם החייט נופל באהבה עם הווילונות בעת הסרת הסטנדרטים של גופה.

50 צבעים כהים יותר (2017).

ועד כה מר גריי מחליט אם זה 100% פתיחת אנה, היא צריכה להתנגד לכעס וקנאה של הגברות שהיו עם נוצרי אליה.

50 פרחים חופשיים (2018).

אנסטיק ונוצרי התחתנו ונינוחים Comferably עם חבר חבר חבר.

איסוף מוסמך רוצה לשתף פעולה עם האנשים העשירים של ישראל. הם בהחלט לא מעודדים ועדינים. רק זה בהחלט לא אחיד צדדים שימושיים לעבוד.

אבל עד מהרה מתברר שהחיים של הנערה הוא באיום, כי באופק יש שורי, אשר יופיע נְקָמָה. הסימנים הבאים של מר גריי, ועננים מעל זוג מתמצות כל עולה.

כמו ילדים קטנים (2006).

תושבי העיר הדרומית אמריקה חיים חיים שקטים כי הם תמיד רצו. אבל כל שינויים בלילה - משחקים אסורים, בגידה, בידור סקסי. וזה קורה בזמן שבו הרחובות הולך המטורף שהעצמו אינו יודע איזה סוג של קורבנות הוא מעדיף.

עט מרקיס דה גרדה (2000).

ההיסטוריה מתפתחת במאה השמונה-עשרה. מַרקִיז דה גן עם עבודתו הפרובוקטיבית הפך את גורלם של אנשים רבים של זמן. הוא חייב להתחרות עם כומר קתולי לאהבה גברת צעירה מקסימה. אישה מאוד רוצה להצדיק את הבחור לשעבר שהוא טועה. היא רשימת המקרים, שעוזרים לה לצאת למסע מעניין של ידע עצמי, ידידות והאהבה החדשה ביותר.Anastech מחליט כי הם לא יוכלו להיות יחד עם נוצרי, כי יש לו הרבה סודות שהוא לא למהר לפתוח.

ארוס (2004).

עם עיניים סגורות נרחבות (1999).

ביל ואליס על המבט הראשון נראה זוג מאושר. הם חיים חיים יציבים במלואם. אלא בשביל מסכה הסתרת אי שביעות רצון, קנאה ומסה של תשוקות נסתרות. אליס 1 יודע את בן הזוג שלו על הפנטזיות שלו. בני הזוג עזבים שתייה סקסי אודיסיאה. אם חלק מהם רק ידעו איך נהדר בסופו של דבר יהיה הרצון שלהם לחזור לחיים רגילים ..

להרוג אותי לליטוף (2002).

אליס נפגשה עם אדם, שהשתנה באופן דרמטי החיים היציבים שלה. היא משליכה את הבחור שלו, כי נראה שמצאתי את שלי חצי השני. אבל אחרי הנישואים, אליס מבינה שהוא לא ממש יודע שום דבר בן זוג עצמו. מזווה נעול, מכתבים אנונימיים עם סכנות, התנהגות מוזרה אדם - כל זה כוחות את הגברת להסתכל לתוך בן הזוג העבר שבו הכל אומר רק דבר אחד: בן הזוג הוא בעצם רוצח מטורף קר.

סינני עניבות (2005).

גיא וגברת נפגשו בחתונה. שניהם נמצאים במערכות יחסים, אבל הן למשוך אחד את השני. אבל הגדלת פוטן מתחיל מעט לפתוח. סרות הפגישה הזאת היתה לא אקראי? מה יכול לקשור את אלה 2 אנשים בעבר?

לאחר (2019).

היא סטודנטית ובתה למופת, הוא - אמיתי בונטאר וווליגן. אבל הפגישה האקראית שלהם הופכת את החיים שניהם. באמת, קשה למצוא שניים בניגוד לאנשים. אבל הם זה לא מפסיק, כי היכרות קטלנית זה יהיה לחלוק את החיים של שניהם על "לפני" ואחרי".

מילון אינטימי (2003).

אנו מציעים לך 50 סרטים הטובים ביותר על ייצור סקס ארה"ב.תוכן קריין - סטודנט פרטי חי עם קייט חברה. שבוע לפני סיום הלימודים מבקש להחליף אותו ולקחת ראיון עם Krasovets Billioner נוצרי. אבל אוהבי היו מופרדים מאוד, וכבר שנה לאחר מכן, חזר הביורוקרט בריטניה הגדולה עם בן הזוג. והעבר הוא unceremonious פולש חיים יציבים של גבר.

פרי (1998).

קלי מתאהבת במורה שלו סם. היא מספקת לו על תשומת לב, אבל זה לא נותן שום השפעה. בפרט, זה נלהב האנטומיה. אישה, חצבת עליזה מחליטה להוריד את התוכנית המלאה, ומזמינה אותך לבקר את הבחור שלך טום שלו חבר כינוי. סגול באי-רצון מצטרף למסיבה - לשתות, שמחה מצב רוח, סיפורים שובבים. בסופו של דבר, סגול מתחיל מעשי אנטומיה עם כינוי אמיץ.

Autochatte (1996).

בני זוג ג'יימס וקתרין - מבקשים הרפתקה ארוטית. הם גם חווים תשוקה למכוניות. ברגע אחד נכנס, ג'יימס נכנס לטרגדיה, לאחר מכן מתברר במרפאה. הוא שם היכרות עם הלן וארן, שנפצעו גם בטרגדיה הזאת. מזה הרגע בחייו של קתרין וג 'יימס מתחיל דף חדש: הם מאסטר תחושה של התרגשות סקסית ממכונות לחימה וגופים פצועים.

חידוש (2017).

בשנת 20 שנה, כל מה שאתה צריך מהר חיפוש מיוחד על ידי כמה שעות - היא גישה לאינטרנט, App עבור היכרויות וכמה זמן פנוי. לא עושים כל מאמץ, חוץ מזה אפשרויות לבחירת סכום עצום. זה בדידות או התמכרות? גבי ומרטין הם נפגשו במיקאר כזה במשך כמה שעות, אבל משהו השתבש - הכל הפך למקרים קשים שאליהם אף אחד מהם לא לא היה מוכן.

משחקים למבוגרים (2017).

אריק חסר פחד מוכן לכל דבר, רק כדי להרגיש כמו מבוגר. הנערה יש שתי חברות, יוצא דופן תחביבים קליפורניה. אבל כיף לשנות כרגע כאשר צעד אני אציג את אריקה עם בני. אין להם שום דבר במשותף, אבל זה צעיר מביך ופצוע יהפוך את חייו של הנערה ברגליים על הראש.

כל צבעי טוקיו (2020).

מרגרט עוברת לטוקיו בניסיון לברוח מן העבר. היא מורה בריטית חרוצה, ו מעל הלילה נמסר על ידי החיים האקזוטיים של טוקיו. בלילה, חיבורים לא בטוחים, בתי מלון אהבה ... כל זה מוביל לעובדה כי הילדה מעוותת עם רומנטיקה לא בטוחה מלאכת יד-יאקוד. הוא מצביע על עולם של תענוגות אסורים, שם לא פשוט תרוץ.

חקר מין (2001).

פעילות הסרט מתפתחת בשנות ה -20 אחרי המאה הקודמת. קבוצה של צעירים שוכרים 2 stenographs עבור, כדי להקליט את הפנטזיות הסקסיות שלך. אבל עד מהרה את הפנים בין פרופסור אישי הופך להיות צר מאוד, וההבדל בין מותר ואמנה בלתי חוקית - ריקה.

פורנו או cutie כמוך (2020).

לוסי כנר הוא מתון מאוד, ואחרון הצעיר קורא לה מאוד סגור. ואז האישה עושה את עצמן רשימה פעולות מטורפות שהיא חייבת לעשות ומתחיל ביצוע.

פגישות אינטימיות עמנואל (2000).

עמנואל נח על חצי האי הטרופי, שבו המקרה הופך למבחן של מכשיר עוצר נשימה, אשר מסוגל לדלוף לתוך המוח של אנשים אחרים ולנהל את הפנטזיות הארוטיות שלהם. האישה נחושה מאוד - היא מתכננת ללכת לאינטימית ביותר הרפתקה שאתה יכול לדמיין לעצמך.

לתשובה הסופית (2014).

במרכז ההיסטוריה - Lovelace כריזמטי. ב יום יפה אחד הוא מגיע ראוי, ואת הזין שלו באופן מסתורי לפתוח את הגוף הופך את האדם האמיתי ביותר.

אנטומיה (2001).

סמי - איש משפחה הגון. הוא אוהב מאוד בן הזוג והתינוק שלך, אבל הוא במאבק מתמיד עם שלו אופי והצתה סקסית. זה מאלץ אדם לישון עם ללא מספר הנשים ביכולת הראשונה. סמי מתחיל ללכת לרופא כדי לאלף את הרצון הזה. אבל פסיכואנליטיקאי - גברת, וזה לא היה צפוי להיות הפתרון הטוב ביותר עבור Chammy.

תשוקה דון חואן (2013).

ג'ון - פדנט נורא. יש לו הכל כפוף סדר קשה: דירה, מכונה, כושר ואפילו נשים. הוא לעתים קרובות לטייל כדי messe ובכל פעם מתגלגלים באותם חטאים. אבל n אינטימיות אחת עם הגברת בשבילו לא תשווה עם האושר שהוא נבדק, נראה לבד פורנו. הוא באמת מנסה לשנות למען הנעורים, שנדמה לו באהבה של החיים, אבל סובלנות תבוסה מאחורי אחרים.

לוליטה (1997).

הומברט - מורה צרפתי סִפְרוּת. הוא בא לעיירה קטנה בבריטניה הגדולה ביותר, שם הוא Fourror ענק. גבר חכם, מורם, שנינות ומקסים. אבל בנשמתו - רק זיכרונות על האהבה הראשונה. לאחר שפגש לוליטה בן 12, הומברט רק מאבד את ראשו ..

היופי של האמריקאי (1999).

לסטר חווה משבר בגיל העמידה. חייו אינם מונחים - בעבודה גבר אינו מוערך, בן הזוג הסתובב עם רומן עובד, ובתו נלהבת בבית החולים בבית החולים. האיש נופל לתוך דיכאון, אבל דחיפה פתאומית בשבילו היא אהבה בכיתה בַּת. זה נשכח מרגיש כוחות אדם שוב ליהנות מה אתה חי.

מפתה (2006).

טריניטי - כוכב קמפוס אמיתי. היא רוצה לקבל את הציון הגבוה ביותר בבחינות, אבל לא הולך צנצנת קישוא. לא היו לה שום צרות עם לימוד עד אז המכון לא נראה רציני ד"ר גרגסון. אישה התווכח עם חברות, כי זה יוכל פשוט לטפס על המורה שלא האמין זה מהיום הראשון.

אהבה ותרופות אחרות (2010).

מגי - אישה צפיות רחבות. היא פוגש חלום של גבר ג 'ימי שעובד על ידי ויאגרה סוחר. ב שלהם התככים מתחיל, אבל האסונות הקרובים מסתובבים על החיים של שניהם. אבל מתברר כי אפילו זה לא הצליח להזיק "כימיה" יוצאת דופן, אשר ממוקם בין מגי לג'יימי.

חטאים תלויים (2006).

שון וקריסטן בילה את הספינה שלו היחסים דרך כל שוניות וסערות, ועכשיו הם עוסקים לעזור לאחרים Param לעשות שפע בקירור חיים אינטימיים. התיאוריה נכנסת לעסקים, ו תרגול - בני זוג להשתמש בפרקים מחייהם. לקוחות חדשים זוגות להיות בראד ואלרי. אין להם בעיות קשות, אבל הם רוצים VALIATE הקשר שלך. ואז להתחיל מפגשים טיפול ביתי.

בית הספר הפיתוי (2009).

האב קארן הוא האיש העשיר ביותר היא מעולם לא נזקקה. אבל החורגת אמרה לעבר הנערה האב מעוות רומן עם אנדרטת פורנופורט מפורסמת. היא רוצה להתחתן גבר בעצמך ולהקצות את רווחתו לעצמכם. כדי שאינן קארן לחיות את שארית החיים בעוני, היא תצטרך ללמוד לפתות בחורים עקביים. המורה של המאסטר הופך להיות חורגת - אחרי הכל, זה בטן כל כך והרים את אביה.

חסר בושה (2006).

תלמיד סגול - מתון וחרד. אישה מחליטה לנקום על המורה ולהאשים אותו באונס. עֵדוּת מתברר לא מספיק, אבל החברה של קלי מוכנה להעיד נגד סם. אבל בקרוב הבנות מבינות כי הם רק pawns במשחק של מישהו אחר.

אהבה בפריז (1997).

המשך הסרט "9 וחצי שבועות". הסיפור לוקח 10 שנים שוכב. ג'ון בפריז פוגש את יופיה של לי - הוא ראה אותה ממחטתה, אשר פעם נתן אליזבת. האיש מנסה להבין אם הוא מוצא אותה לשעבר פילגש כותרת. עם כל זה, הוא מציב את הבידור של לי ואת חברה שלה claire. אבל רגשות לאליזבת ולזכרות על אותה עוד יותר מדויקת מאשר המתוחכמים ביותר הנאה סקסית.

Intim (2001).

היא באה אליו פעם בשבוע למען סקס, בהחלט על ידי סביבות. הם למעשה לא מדברים בתהליך. אבל באחד יום היא לא באה בזמן הרגיל, והוא חושב ששום דבר יודע על השותף שלו. שבוע לאחר מכן, האישה עדיין באה, ומאז האיש מתחיל להסתכל בזהירות על חייה.

אנטומיה של אהבה (2014).

הוא צעיר נורא, מושעה במכוניות. היא יופי אמיתי, סטודנט חרוץ השייך לרעש. אוֹתָם אהבה היא פרי אסור, מכך אפילו יותר רוצה. מפגשים מסתוריים לשרוף את הדות שלהם.

לנה - חינם (2010).

פייטון - סופר לסבית פופולרי רומנוב, לנה - אמא והכומר הנאמן בן הזוג. אבל הכל משתנה באותו רגע, כאשר נתיבים בפועל שלהם מצטלבים. מיידן מבין שהדבר היחיד הם רוצים להיות ביחד. הכל התחיל עם ידידות, אבל בסופו של דבר מסודר עוד יותר. פייטון באמת רוצה להיפטר מן ההרגשה הזאת התקשרות, ולנה כבר לא יכול להציג את חייו בלי פייטון.

אהבה (2007).

סרט על Supermodel המפורסם Jia מארי קאראנס. אישה עבדה במכונת כביסה מאכלים בבית קפה נטוש בפאתי העיר, אבל היה מסוגל להשיג מסנוור גְזוּת. בסוף שנות ה -70, הוא נקרא ראוי למלכת הפירטות בעולם. אבל מה ג'יאו עלה להמראה הזאת?

קשורים (2015). שגוי (2002).

אבל הזוגות מתחילים קריסת אחרי קוני מוסרת בסוהו עם צעיר, מ שבו היא פשוט חרשה את המוח.

איסוף מקצועי רוצה לשתף פעולה עם אנשים עשירים של ישראל. הם בהחלט נדיבים וטקטיים. עם זאת, אלה הם לא רק הצדדים הטובים לעבוד.

הם מתחילים לסובב את המהיר רומן, וחשוד אדוארד כי האישה האהובה אינה נכונה לו.

אהבה, סקס וכימיה (2014).

דאג - רוקח ופודקאסט אמיתי. הוא מעולם לא נלקח ברצינות, אבל פגישה אחת שינתה הכול. דאג הכרתי את אליזבת - לזרוק ואשה סקסית, וסיסמתו: "לחיות זה הכרחי בהנאה!-. היא נפתחה מעיניו, והוא הזדקף את עצמו. האיש נעשה בטוח בתוכו, גבירותות נמתחות אליו. אבל מאוד Fasciate, דאג הלך רחוק מאוד, ועל כל דבר בחיים אתה צריך לשלם.

בלומינגטון (2010).

הגיבורה העיקרית - צעירה, שחקנית מתחילים שנכנסת למכון כדי להמשיך עצמאות מלאה. היא מתאהבת במורה שלה ההפתעה של הנערה היא הדדיות. את רוב האמת הבזקים רגשות הדדיים ..

יותר ממין (2011).

סרט קומדיה שהרעיון הבסיסי שלו זה בכלל לא קשה להיכנס לקשר מיני, אלא בהחלט קשה להשיג קרבה חושנית אמיתית. הדמויות הראשיות מחוברות בין רק יחסי מין, אבל עם הזמן לפיזיולוגי האינסטינקטים מצטרפים ורגשות חמורים יותר.

JIA (1998).

הסיפור מבוסס על אירועים אמיתיים. פעולה הסרט מתרחשת בשנחאי ב זמן מלחמת העולם השנייה. דמות פוליטית, מר ו, מתאהב חברה צעירה של חברה. הוא לא הולך להגביל את עצמו - עם כל יום חיבור זה נגרם עוד יותר, ואת התשוקה החטא רק הופך להיות בהיר יותר.אדוארד וקוני עם צאצאים וכלב 8 שנה בשמחה לחיות בקוטג 'כפרי.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. עוזר לזוגות כדי לפתור מתוח בחיי סקסי.

האמריקאים תמיד ידעו איך לירות בקולנוע רע. לפחות 80% מהקלטות המודרניות שעוברות להשכרה, הוסרו בארצות הברית או בקידום מדינה זו. יש להם יכולות טכנולוגיות ויכולות אמיתי כדי להסיר את הקלטות המרשימות. ובכן, על פי החלק של הז'אנר הומוריסטי, הם בדרך כלל לא שווה! דרום אמריקה סרטים על סקס יש את הדירוג הגבוה ביותר והרבה משוב חיובי. הם גסים בינוניים, קצת קוצניים ורלוונטיים, אך ראויים מאוד ותשומת לב ושמח. הצג סרטים דרום אמריקאי על סקס - שיטה טובה הוא במהירות העלאת עצמך!

Просмотров: 330 | Добавил: indyn034be | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar